Srpen 2014

V srpnu jsem zhruba dva týdny strávil rekreací, takže s prací to nebylo úplně slavné. Nějaký čas také bylo třeba věnovat škole, něco spolykala režijní práce na projektech. Ale nebyl to špatný měsíc, srandy bylo dost 🙂

srpen2014

Práce a projekty

V rámci rekreace jsem nafotil poměrně dost nových fotek na fotobanky, prvních 26 jsem už upravil a nahrál. Dalších cca 150 mám nachystaných a chci je co nejdříve zpracovat.

Velkým úkolem na září bude projít weby a doplnit vhodné PPC plochy a affiliate odkazy, protože obsah svých webů nevyužívám ani zdaleka na maximum. Také hodlám zapracovat na nabídce přímé inzerce, takže pokud máte zájem o reklamní plochy, odkazy či PR článek na některém z mých webů, pište na zbynek(šnek)burival.com!

S tvorbou obsahu to nebylo úplně nejlepší, ale několik článků jsem publikoval. Konečně se také podařilo získat na rockhound.cz první dva články od externích autorů. Druhým velkým úkolem po inzerci bude projít relevantní klíčová slova k mým obsahovým webům a najít témata na další články. S tím mám totiž konstantní problém a je třeba na obsahu pořádně zapracovat.

Hodně jsem pokročil s přípravou nového e-shopu, Prestashop naštěstí zatím příliš nevzdoruje. Zbývá dořešit pár detailů a především přesunout nabídku z původního e-shopu a doplnit nové vzorky, které už mám od června připravené. V září musím také oprášit návrh kalendářů na rok 2015 a zavčasu je začít propagovat, loni jsem to nějak nezvládl.

Příprava e-booku zdárně pokročila, většina obrázků je na místě a zbývá nafotit několik chybějících věcí. Stále mám tendence do e-booku něco doplňovat, ale je potřeba ho konečně dokončit a vypustit do světa.

Pokračoval jsem také v pokusu o outsourcing jednoduchého linkbuildingu, tentokrát to dopadlo poněkud lépe jak minulý měsíc. Vytvořené odkazy sice nebyly ani zdaleka ideální, ale alespoň nevypadají jako totální spam a jsou různorodé. Hlavní zádrhel levných brigádníků je mizerná znalost SEO a ne právě skvělá angličtina, občas je to tedy těžká domluva. Další plán je nechat brigádníka pouze vytvořit seznam vytipovaných tématických webů a odkazy si postupně vytvořím sám.

Zisky z PPC se po ukončení testování 970 px banneru mírně zvýšily. Návštěvnost se sice mírně snížila, nicméně počet zobrazení reklamy v PPC statistikách se téměř nezměnil. O pár setin poklesla celková míra prokliku, asi bude vhodné zapracovat na úpravě nejméně konvertujících ploch.

Finance

Fotobankám se dařilo podobně jako v červenci s výdělkem $127 (červenec $125). Affiliate vydělal 50 Kč a PPC 730 Kč (červenec 620 Kč). Psaní vydělalo jen 2150 Kč, takže se celkově dostáváme na 5,5 tisíce za srpen.

Návštěvnost

I přes nějakou propagaci na sociálních sítích a publikaci nového obsahu šla návštěvnost nekompromisně dolů. Naštěstí nejsou celkové výkyvy návštěvnosti až tak drastické, mezi jednotlivými měsíci se jedná o cca 10-15 %. Nějaké zásadní veletoče po úpravě algoritmů na Seznamu se nekonaly, naopak větší důraz na textový obsah v posledním pololetí konečně přináší postupný mírný nárůst návštěvnosti z vyhledávačů.

návštěvnost webů v srpnu 2014

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční přehledy a jeho autorem je diginomad. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *