Leden 2016

Leden padl prakticky bezvýhradně na školní záležitosti, podnikání šlo velmi výrazně stranou. Většinou jsem se staral jen o minimální údržbu a většinu aktivit mám v plánu až v únoru.

leden-2016

Práce a projekty

S focením to bylo tentokrát hodně slabé, venku jsem pořádně fotil jen jednou. Ale udělal jsem si radost a koupil jsem si dvě profi žárovky na focení o teplotě 5500 K. Dostal jsem se jen k letmému testování, ale je to opravdu obrovský rozdíl. Velký výkon, bezproblémové podání barev.

Po roce opět nastal problém s články na mineralexpert.org – sám to vše psát nezvládám a copywriterka to vzdala. Takže hned z počátku roku nádherná sekera asi tří článků oproti plánu. Naštěstí se podařilo sehnat velice kvalitního textaře, cena už ovšem není právě lidová. Takže uvidíme jak to půjde.

Většině webů jsem se prakticky vůbec nevěnoval, výjimkou je web krasymongolska.cz, který jsem přesunul z HTML verze na WordPress. U ostatních jen drobné aktualizace, mazání spamu atd. Dost času jsme ale proseděli s kolegou nad plánováním úprav mineralexpert.org a hlavně naší plánované aplikace. Trošku jsem alespoň zlepšil sociální propagaci, nějaké menší výsledky už to přineslo.

Zakázky jsem prakticky úplně odepsal, s výjimkou omezené práce na správě webů. E-shop stále vydatně zanedbávám, ale aspoň jsem se dokopal k jeho přesunutí na samostatnou doménu arcikam.cz.

PPC ani affil jsou setrvalá tragédie. Amazon affil se moc neosvědčil, tak jsem prozatím zase bannery vyházel a nahradil je PPC. Zisk sice mizerný, ale lepší jak nic.

Finance

Fotobanky zase trochu povylezly na $126,5 (prosinec $105,2), zisk z PPC jde setrvale do kopru, bídných 648 Kč (prosinec 722 Kč) a affil tentokrát 10 Kč. Správa webů 3.345 Kč, prodej e-booku 1.000 Kč. Celkový výdělek cca 8.100 Kč.

Návštěvnost

Návštěvnost mírně povylezla oproti bídnému prosinci, ale pořád to není žádná velká sláva. Hodně byl znát výpadek článků, takže nebylo tolik co propagovat na sociálních sítích. Definitivně mi došla trpělivost s AwStats i Google spam návštěvností. Všechny weby jsem přehodil na Analytics a místo segmentů jsem nastavil natvrdo filtry na vyloučení různých fake návštěv. Nechápu, že Google dávno tenhle odpad automaticky neblokuje, protože to bez filtrů dělá z Analytics nepoužitelný shluk čísel.

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční přehledy a jeho autorem je diginomad. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *