Duben 2015

Po nomádském březnu jsem v dubnu musel řešit hromadu běžných režijních problémů, hodně práce také zabral výzkum, analýzy a příprava na konference. Zbyl ale nějaký čas i na podnikání a zábavu.

duben-2015

Práce a projekty

Trochu jsem zapracoval na zpracování fotek, ale s HDR panoramaty nejsem úplně spokojený a ještě to musím předělat. Z tohoto důvodu vázly i aktualizace na burivalphotography.com, ale jednu jsem zvládl. Na fotobanky jsem nahrál 20 fotek.

Přidávání obsahu bohužel stále skřípe. Po výpadku textařů mi jako bonus skončila korektorka v nemocnici. Provedl jsem také audit chyb i monetizace a do Trello nasypal seznam oprav, které postupně zpracovávám.

Po delší době jsem vzal celkem pěknou textařskou zakázku. Podařilo se také ulovit několik PR článků, bohužel většina je opravdu tragédie. Některým lidem nedochází, že doba levných PR sračkovebů je dávno pryč. Opravdu si na obsahový web nedám nějaký duplicitní blábol s rizikovými odkazy. Argument „já to platím, tak co se staráte“ mě vážně dostal.

V affilu jsem opět trochu zlepšil své aktivity, konečně se mi podařilo nalákat nějakou návštěvnost na Amazon a trochu jsem si zablbnul i s propagací online her. Konverze nic, ale návštěvnost nějaká je, takže to zkusím vylepšit. Výdělky z PPC trochu klesly, ale prokliky a CTR jsou v podstatě stejné jako minulý měsíc.

Finance

Fotobanky konečně pokročily na $204 (březen $153). PPC celkem 760 Kč (březen 820 Kč). Prodej minerálů 400 Kč, psaní 225 Kč, PR článek 250 Kč, prodej e-booku 300 Kč, tvorba webu 2000 Kč. Celkový výdělek těsně nad 9000 Kč, proti předchozím měsícům milý pokrok.

Návštěvnost

Celková návštěvnost se prakticky nezměnila, pouze se mírně změnil poměr mezi projekty. Bohužel opět řeším totální zaspamování GA falešným trafficem – celkovou návštěvnost sice jde zkontrolovat, ale všechno ostatní je totálně rozhozené. Chci otestovat Piwik, uvidíme jestli to pomůže.

navstevnost-duben-2015

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční přehledy a jeho autorem je diginomad. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *