Červenec 2015

Červenec byl další hektický měsíc. Řešil jsem hromadu nepracovních záležitostí a přes 10 dní jsem byl na dovolené na horách. Samozřejmě těsně před odjezdem se strhlo peklo na zemi a všichni zákazníci naráz něco nutně potřebovali.

cervenec-2015

Práce a projekty

Na fotobanky jsem zvládl tradičně přidat pouhých 10 fotek. Nafotil jsem ale docela hodně dobrých fotek a něco jsem přebral k pozdějšímu zpracování. Významný pokrok však nastal u videa – natočil jsem několik klipů na fotobanky, pokročil jsem se střihem a konečně jsem zvládnul proces na vytvoření full HD videa z nafocených časosběrů.

Po delší době jsem zvládl slušný článek na tomto blogu o propagaci na Redditu, pár dalších webů se také dočkalo aktualizace. Zásadní bylo překopání photographingminerals.com, který jsem zcela přehodil na WordPress.

Se zakázkami to bylo v červenci slabší, pouze nějaké menší psaní. E-shop jsem nezvládl doplnit podle mých představ, většina však již vypadá použitelně a zvládl jsem nahrát část produktů, zbytek mám nachystaný. Bonusem byla úspěšná výprava do Alp, takže pár nových minerálů do nabídky přibude.

Po delší době dorazila malá konverze z affilu, ale je na čem pracovat. S ohledem na novinky ohledně cookies pro AdSense bude třeba s affilem výrazně přitvrdit. Díky chybě v pluginu jsem také musel řešit varování AdSense, protože oficiální plugin Google pro WP zobrazoval dvě reklamy přes sebe (díky vlastní chybě!). Nepomohla ani odinstalace a nové nainstalování pluginu, původní nastavení si to pamatuje a jakýkoliv pokus o změnu způsobil pád. Musel jsem proto na jednom webu PPC dočasně úplně vypnout.

Finance

Fotobanky výrazně stouply na $195 (červen $114), zisk z PPC citelně klesl na 549 Kč (červen 755 Kč) a po delší době přibylo drobných 39 Kč z affilu. Offline práce 400 Kč, psaní 300 Kč a prodej minerálů 1500 Kč. Celkový výdělek cca 7500 Kč.

Návštěvnost

Aktualizace většiny webů zřejmě pomohla, protože návštěvnost oproti červnu mírně vzrostla. Přesto je citelně znát moje delší nepřítomnost a výpadek v sociální propagaci.

navstevnost-cervenec-2015

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční přehledy a jeho autorem je diginomad. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

2 komentáře u „Červenec 2015

    • No ono záleží co to je za návštěvnost. 50 lidí na affil webu s cílem nakoupit vydělá víc jak 500 lidí na info nebo zábavném webu. Ale taky to prostě zatím neumím 😀

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *