Březen 2016

Březen byl poměrně fajn měsíc – pokročil jsem s doktorátem a výdělek se konečně posunul na trochu lepší čísla. Dostal jsem se také víc ven a trochu se rozhýbal, už to bylo potřeba.

brezen-2016

Práce a projekty

Konečně jsem se dokopal k nějaké práci na fotobankovém portfoliu. Přebral a zálohoval jsem hromadu starších fotek, první nové kusy jsem upravil i pro fotobanky. Nafotil jsem také pár perfektních snímků zasněžených sněženek a krokusů.

Pohnul jsem s vlastními resty na mineralexpert,org, nicméně publikační plán se dostává do dalšího skluzu kvůli váznutí fotek. Sice jsem ledacos nafotil i sám do připravovaných článků, ale pořád to drhne.

Na webech došlo jen na průběžnou údržbu, zapracoval jsem také více na interním prolinkování. Efekt je sice relativně malý, ale na SEO i návštěvnost má zjevný vliv. Nafotil a přidal jsem také pár produktů do e-shopu.

Správě WordPress webů se konečně pořádně rozběhla, práce je poměrně dost a spáchali jsme i první sraz většiny zúčastněných v Opavě. Pokud to bude dále růst, tak se opravdu nemusím stresovat s nedostatkem práce.

Dořešil jsem dva PR články na zahradnikralovstvi.cz, financování projektu je však mimo můj osobní rozpočet, takže v měsíčním výsledku není.

PPC se konečně zase trochu rozběhlo, ale pořád jsou to drobné. Z affilu po delší době příjemná konverze za víc než pár korun. Opět pracuji na Amazon affilu, ale stále jsou jen bídné prokliky.

Finance

Fotobanky se zase trochu umravnily na $134,5 (únor $80), zisk z PPC se zlepšil na 794 Kč (únor 648 Kč) a affil tentokrát 93 Kč. Správa webů 8.925 Kč. Celkový výdělek cca 13.700 Kč.

Návštěvnost

Propagace na Facebooku jde díky dalšímu brutálnímu ořezávání dosahu celkem jasně do háje. Naštěstí se daří zlepšovat pozice ve vyhledávání, takže systematická práce na obsahu nese své ovoce. Celková návštěvnost prakticky identická jako v únoru, jediný významný propad byl u mineralexpert.org – vázne publikování nových článků a je to hodně poznat.

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční přehledy a jeho autorem je diginomad. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

4 komentáře u „Březen 2016

  1. Report sa mi páči zhrnuli ste všetko, ale napr. netrieštite pozornosť medzi viacero projektov miesto toho aby sa človek viac venoval napr. jednomu? Ale to je v podstate ťažko povedať, či to je správne také riešenie alebo nie, lebo aj diverzifikácie je dobrá.

    • Ano, tříštím pozornost, proto jsem plno věcí omezil a další se omezit chystám. Na druhou stranu diverzifikace brání vyhoření. Když mě nebaví fotit, jdu psát nebo řeším nějakou zakázku. Když mě ničí sezení u PC a venku je hezky, jdu fotit nebo natáčet – a neberu to jen jako odpočinek, ale spíš takový aktivní odpočinek s dlouhou návratností. Kdybych měl 8 hodin denně jen bušit texty nebo opravovat weby, tak mě brzo trefí šlak.

  2. Je super, že se rozjela správa webu, tam už to začíná být finančně zajímavé 🙂 Ještě by to chtělo přijít na to, jak takové částky vydělávat pasivně z fotobank+ppc+reklam 🙂 Držím palce ať ty čísla za duben budou ještě vyšší 🙂

    • Díky! Nad PPC pomalu lámu hůl, ale spoléhám na affil a rozšiřování vlastních produktů – SAAS a e-booky jsou v procesu, jeden e-book už trochu vydělává.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *